Sala konferencyjna do 60 osób
Planujesz zorganizować szkolenie lub konferencję? Szukasz idealnego miejsca – z dala od miejskiego zgiełku? Sprawdź ofertę Domu Weselnego Sadyba! Do dyspozycji naszych Gości i Klientów oddajemy przestronną i wyposażoną salę konferencyjną, w której zmieści się aż 60 osób.
Zastanawiasz się, gdzie najlepiej zorganizować konferencję, która zachwyci potencjalnych partnerów biznesowych? Wybierz spokojne miejsce w eleganckim, zachwycającym otoczeniu! Pamiętaj o tym, że obecność natury ma pozytywny wpływ na nastawienie i nastrój. Jesteśmy przekonani, że uczestnicy Twojego szkolenia po odbytym spotkaniu wrócą zrelaksowani i zadowoleni.
A może zdecydujesz się na organizację dwudniowej konferencji połączonej z imprezą integracyjną lub bankietem? Również jesteśmy do Twojej dyspozycji! Możesz wynająć nowocześnie urządzone pokoje i zamówić catering u naszych doświadczonych kucharzy.
Nowoczesne sale konferencyjne – oferta dla biznesu
Stawiamy na to, co nowoczesne, dzięki czemu nasza oferta spełnia oczekiwania najbardziej wymagających Klientów biznesowych. Przestrzeń została zaaranżowana z myślą o wygodzie uczestników spotkania i prowadzących. Sala została wyposażona w:
- klimatyzację,
- Wi-Fi,
- monitor, rzutnik i ekran,
- mikrofony i system nagłaśniający,
- laptop,
- flipchart,
- mównicę,
- mediaporty.
Przestrzeń możemy zaaranżować zgodnie z oczekiwaniami Klienta – z łatwością dopasujemy się do Twoich potrzeb. Do dyspozycji uczestników szkolenia bądź konferencji oddajemy także przestronny, ogólnodostępny parking.